{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Maak de juiste marketing(keuzes) samen met marketingexpert Kurt Ostyn

Beslissingen nemen zonder de nodige kennis en ervaring kan handenvol geld kosten. Een marketeer aanwerven is enkel voor grote bedrijven haalbaar. Wat als… u tijdelijk gebruik kon maken van de expertise van een ervaren marketeer? Betaalbaar. Eenvoudig. En doeltreffend.
Op vraag van UNIZO Expert@Board ontwikkelde Marketingexpert Kurt OSTYN op maat van uw familiale KMO een uniek marketingscreening-concept ‘Uw Toekomst in een doosje’. Samen met u en uw medewerkers gaat Kurt Ostyn op zoek naar het antwoord op onderstaande vragen...

Vragen waarop de marketing screening een antwoord geeft?

  • Hoe zie ik de toekomst van mijn onderneming/handelszaak?
  • Hoe trek ik nieuwe klanten aan?
  • Heb ik de juiste marketingaanpak?
  • Welke kansen laat ik onbenut?
  • Hoe motiveer ik mijn medewerkers?
  • Waar liggen de nieuwe uitdagingen?
  • Waarin hoef ik geen geld en tijd (meer) te stoppen?

Resultaten van marketing screening?

Het resultaat van de marketing screening is:

  • een overzichtelijk actieplan,
  • gefundeerd strategisch advies en
  • een aanzet tot een marketing driejarenplan.

Samen bouwen aan een toekomstvisie voor het bedrijf. Dat is de sleutel tot succes. Het marketingspel ‘Toekomst in een doosje’ is dan ook meer dan een marketingscreening. Het is een ideale én leuke tool om tegelijk uw medewerkers te betrekken en te motiveren.

Welke investering vraagt de marketing screening?

Onze unieke marketing screening 'Uw toekomst in een doosje' vraag een investering van 2.430 euro (excl. BTW en verplaatsingskosten). Met de KMO Portefeuille betaalt u als kleine onderneming slechts 1.458 euro (excl. BTW en verplaatsingskosten).

Vraag meer informatie over de marketing screening

Een initiatief van

unizo vzw

Partners in KMO-advies